memoriiies

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Ny film på G

Av Emyy Andersson - 16 april 2011 17:49

Hello igen :)


Sitter hos mamma nu. Dennis kom och va med mig o Simon en liten stund sen drog han hem för han skulle någonstans med sin morbror. Simon är på fotbollsplanen och spelar fotboll med folk som är 2 gånger äldre än honom, haha!

Han kom hem förut och ba:

- Du? Jag fick en atograf av en kille från något skitbra lag!

jag ba:

- Aha okej?

Simon ba:

- Aa dom tyckte jag va värsta grym,så nu måste ja hämta mina fotbolls skor och gå och spela igen.

Haha!


Sen tänkte vi att vi ska göra någon ny film, men vi vet inte vad den ska handla om. Så vi måste ha förslag! O det jättekul att ni kollar på bloggen, det blir bara mer och mer tittare för varje dag. Tack så mycket allihopa det värmer verkligen!


Fortsätt kolla!


Pusspuss! ♥




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emyy Andersson - 12 maj 2011 22:06

Heejsan!   Jag har inte vart inne här på länge förlåt! Men jag har funderat på att skaffa blogg.se istället men det får vänta lite för en kompis ska hjälpa mig lite.   Idag har jag vart hemma från skolan på grund av lite saker ... Sen har ja...

Av Emyy Andersson - 22 april 2011 22:48

Shuuu!   Idag orkar jag inte skriva mer än att jag gjorde en ny header lite fort! kram ♥ ...

Av Emyy Andersson - 21 april 2011 23:24

   Sheeeennnna alla underbara läsare!   Idag har jag o Fina vart på våran första tävling tillsammans. Jag är så jävla nöjd med henne, hon gjorde verkligen allt hon kunde. Ska jag berätta hur det gick? Vi hoppade ju två klasser o i klass...

Av Emyy Andersson - 20 april 2011 22:31

Jag är nervös, nervös som fan!

Av Emyy Andersson - 19 april 2011 23:04

Hejsan alla underbara läsare! Ni är fan grymma!   Rekord åter igen.   Idag har jag vart i stallet i 9:e timmar med Emelie. Det gick superbra! Vi red ner till vattnet och körde Benzon. Han var superduktig. Sen städade vi stallet o drog he...

Presentation


мємσяιιιєѕ
ву
ємуαη∂єяѕѕση!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards