memoriiies

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Emyy Andersson - 25 mars 2011 20:49

Det har gott 1 månad sen jag blev kär.

O den 10/3-2011 så blev det vi.

Den underbara dagen glömmer jag aldrig!

Jag minns det som om det var igår...

Varje gång vi träffas så blir ja alltid lika glad jag vill bara hålla om dej och aldrig släppa taget!

Men det går ju inte ...

Jag vet inte hur ja ska förklara mig kärlek till dej Dennis men jag älskar dig!

Du är det bästa som har hänt mig, och som kommer att hända mig!

Jag vill visa hela världen att du är min,bara min!

Du betyder så himla mycket för mig!

Jag önskar att det aldrig tar slut!

Vi har roliga minnen tillsammans och jag hoppas på mera!

Som rubriken lyder "Utan dej är jag inget" åh det är sant!

Jag älskar dig Dennis, 10/3-2011 är ett datum värt att aldrig glömma!

 



Av Emyy Andersson - 25 mars 2011 20:18

Sha!


Idag så kom ja i tid till skolan iaf hehe! Klockan blev 2 o jag drog hem med halv 3 bussen. Sen kom ja hem o bytte om till stallkläder. Sen körde pappa mig till stallet o lite senare kom Emelie för att rida Bentsson. Det gick SUPERBRA idag Bentsson gjorde ingenting han var som en liten sago ponny. Det är kul när det går sådär superbra för det är inte ofta det händer! Imorgon så blir det träning med Fina, Emelie o Bentsson fast i ridhuset! Superkul!

Nää nu ska ja ducha för ja lukar häst baaiii ♥


   Superduktiga! ♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


мємσяιιιєѕ
ву
ємуαη∂єяѕѕση!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards